SYSCO tilbyder løbende driftsassistance til din Oracle Cloud-platform, hvilket betyder, at vi varetager basalt vedligehold og administration.
Læs mereBasecare Discover™ er en sikker og enkel løsning til at overvåge jeres database-systemer og vedligeholde dem proaktivt. Vi sikrer en stabil platform via løbende assistance, overvågning, operationelle tjenester og drift.
Sådan foregår overvågningen
Vi konfigurerer en Basecare Discover™-enhed hos jer, som giver sikker adgang til online-overvågning af jeres databaser, operativsystemer, applikationer, webservices med videre. Når hændelser sker, og fastsatte grænseværdier overskrides, udsender Basecare Discover™ en alarm via mail eller SMS. Basecare Discover™ inkluderer et online-dashboard, hvor I kan følge status, kapacitetsudnyttelse, svartider og tilgængelighed på jeres systemer.
Basecare Discover™ kan sættes i drift hos jer på få timer, og etablering af Basecare Discover™ kræver ingen agenter i produktionsmiljøet. Parametre og grænseværdier er sat op og bygger på best practice samt mange års driftserfaring.
Basecare Discover™ leveres på forskellige serviceniveauer afhængigt af jeres behov.
BASIC
Basecare Discover™ Basic er cloudbaseret overvågning – sikkert, enkelt og effektivt. For et fast månedligt beløb opnår I konstant overvågning af jeres forretningskritiske Oracle-platform og -applikation. Abonnementet inkluderer adgang til SYSCO Helpdesk og til vores specialister, men I håndterer selv alarmerne inde hos jer og tager selv action på dem.
- Ingen installation – i drift på én dag
- I modtager relevante alarmer
- Velegnet til tilgængeligheds- og kapacitetsanalyser
- Intet vedligehold
SERVICE
Med Basecare Discover™ Service opnår I samme basisovervågning som med et Basic-abonnement, men i Service-abonnement kvalificerer SYSCO også alle alarmer, udfører det nødvendige vedligehold og giver løbende anbefalinger til forbedringer på systemet. I opnår herved optimale svartider, sikkerhed og stabilitet for jeres systemer, samtidig med at I kan frigive interne ressourcer.
- Proaktiv håndtering af alarmer
- Inkluderer databasevedligehold og -optimering
- Performance tuning
- Løbende installation af sikkerhedspatches
- Opgraderinger
- Disaster Recovery
- Mulighed for
ekstra services som:
- Patch Management
- HealthTjek
- LicensTjek
Ved at lade SYSCO varetage de forskellige opgaver kan I sikre, at jeres systemer altid er opdaterede, at I bliver mindre sårbare for f.eks. hackerangreb, og at jeres Oracle-licensiering bliver overvåget, så I altid har korrekte licenser og undgår ubehagelige overraskelser på licensbudgettet.
ON CALL
Med Basecare Discover™ OnCall får I adgang til SYSCOs døgnåbne beredskab 24/7/365.
Ved at tegne et Basecare Discover™ OnCall-abonnement opnår I adgang til SYSCOs beredskab og slipper derfor for selv at skulle håndtere nedbrud, datatab eller svigtende performance – til gengæld for effektiv systemovervågning, proaktiv håndtering af alarmer samt vedligehold og optimeringer af jeres databaser.
Når I har valgt OnCall-løsningen, sidder der en specialist hos SYSCO klar døgnet rundt til at håndtere kritiske situationer i jeres systemer. Dette betyder samtidig, at SYSCO tager det fulde ansvar for jeres driftsmiljø. Dette kan omfatte hardware (f.eks. Oracle Exadata, Exalogic, ODA), cloud, virtualiseringsplatform, database, middleware eller applikationslag. Samlet ansvar betyder, at SYSCO overvåger miljøet og træffer de nødvendige foranstaltninger og forebyggende vedligeholdelse af miljøet for at sikre jer et optimalt driftsmiljø.
- Beredskab 24/7/365
- Specialister til rådighed døgnet rundt
- Hurtig håndtering af kritiske situationer
- Giver sikkerhed og tryghed – uden at I selv skal være på vagt